Brandt blauwe led van de uw SMA of SolarEdge omvormer NIET?
Controleer dan uw internetverbinding!
Als uw modem of router via een draad verbonden is kunt u controleren of de internetstekker van de zonnepanelen nog aangesloten op het modem.
Als de zonnepanelen via WIFI verbonden zijn met het internet moet u eerst controleren of uw internet wel werkt.
Dat kunt u doen bij uw internetprovider. Misschien kunt u uw modem resetten om deze opnieuw verbinding te laten maken met het modem en internet.
Het kan ook zijn dat uw Wifi-signaal te zwak is. Mogelijk kan uw internetprovider u dan helpen met een modem met een sterker Wifi-signaal.
De WIFI-verbinding is alleen verbroken
De verbinding met uw Wifi-netwerk kan door verschillende factoren verbroken zijn.
Hoe u de verbinding weer kan herstellen hangt af van uw omvormer.
Verbinding met Wifi-netwerk herstellen
Gerelateerde problemen
Mijn modem of router is vervangen
Ik ben overgestapt van internetprovider