Mijn omvormer heeft geen verbinding met het modem

Brandt blauwe led van de uw SMA of SolarEdge omvormer NIET?

Controleer dan uw internetverbinding!

Als uw modem of router via een draad verbonden is kunt u controleren of de internetstekker van de zonnepanelen nog aangesloten op het modem.
Als de zonnepanelen via WIFI verbonden zijn met het internet moet u eerst controleren of uw internet wel werkt.
Dat kunt u doen bij uw internetprovider. Misschien kunt u uw modem resetten om deze opnieuw verbinding te laten maken met het modem en internet.

Het kan ook zijn dat uw Wifi-signaal te zwak is. Mogelijk kan uw internetprovider u dan helpen met een modem met een sterker Wifi-signaal.

De WIFI-verbinding is alleen verbroken

De verbinding met uw Wifi-netwerk kan door verschillende factoren verbroken zijn.
Hoe u de verbinding weer kan herstellen hangt af van uw omvormer.

 Verbinding met Wifi-netwerk herstellen

 

Gerelateerde problemen

Mijn modem of router is vervangen

Ik ben overgestapt van internetprovider

Ik heb mijn WIFI wachtwoord gewijzigd

Mijn WIFI signaal is te zwak

Lukt het u niet om verbinding te maken met uw zonnepanelen?

Een collega kan in de nabije omgeving van Deventer bij u langs komen voor €50 incl. BTW om dit te verhelpen. Neem contact met ons op via 0570 71 48 46